26 mars 2010

Välkommen till min syblogg!

Nu är det dags för mig att starta en syblogg eftersom mitt syintresse har blivit så stort, min vanliga blogg finns här http://tinni78.blogspot.com/. Jag började få upp intresset för att sy i höstas och har gjort en del saker nu under vinter som ni kan se här.

Namnet på mitt "märke" är tinni och det är min hund Tindras smeknamn men också det användarnamn som jag har använt på Internet de senaste 6-7 åren.

Det är flera som har frågat om jag syr på beställning och nu har jag bestämt att jag kommer sy mössor på beställning. Jag kommer efter hand att lägga ut bilder på de tyger jag har hemma. Vill du göra en beställning är det bara att kontakta mig på marina@wesstrom.se.

//Marina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...