24 februari 2013

Den nionde klänningen

Jag kanske kan upplevas som lite enformig i min sömnad och denna klänning är ännu ett bevis på det. Nionde klänningen till mig i samma mönster, men jag har ju varierat tyger, volanger och längd på armarna. Så lite fantasi måste jag ju ändå ha ;). Den tionde får nog bli kortärmad, våren börjar ju närma sig :).

Det här tyget heter Skyar och kommer från Znok Design, det är så där mjukt och skönt.

När gubben skulle ta kort på mig var det två linslusar till som ville vara med så det fick bli en suddig gruppbild också :).





1 kommentar:

  1. Känner igen det där med linslusarna! Jag kunde ha gjort ett precis likadant inlägg som du idag, för just idag var det nästan omöjligt att fota utan att en liten hand med lego stack fram i bild :-).
    Superfin klänning! Alla variationsmöjligheter med det mönstret gör ju att det verkligen inte är trist att göra samma modell. Den är jättefin på dig!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...