22 juni 2010

Dubbelt upp med blöjfodral

Tyget med babushkor på har varit riktigt populärt till blöjfodral, i förra veckan fick jag tredje beställningen. När jag ändå var i farten och gjorde det beställda fodralet så gjorde jag ett till som är till salu. Nu har jag inte så mycket kvar av det tyget men ytterligare ett fodral ska det gå att få ut.

Nu känner jag att jag verkligen har fått kläm på hur jag ska göra blöjfodralen, på de här två har det inte blivit alls lika mycket sprättande som på de jag har gjort tidigare.

Så är du intresserad av blöjfodralet är det bara att titta in under till salu sidan. Fodralet rymmer 4 medelstora blöjor och 1 förpackning våtservetter (Huggis).


1 kommentar:

  1. Hej!
    Jag hamnade här av en slump. Vilka fina blöjfodral. Tar du beställning på såna?
    Vänligen, Jenny

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...