29 juni 2010

Livebilder på kjol och tröja

Jag bloggade i början av månaden om ett set i en salig blandning av stjärnor, moln och fordon som jag har gjort till Evelin. Tyvärr vägrade hon ju att prova det då och det såg lite tråkigt ut på bilderna jag visade. Nu har jag äntligen fått på henne kläderna och hon har faktiskt haft det flera gånger. Jag får väl säga att jag är nöjd med allt utan fållen på både toppen och kjolen eftersom den krullar sig, jag borde nog ha tagit till lite mer på längden. Tyget är jersey med lycra och det krullar sig väldigt lätt, jag är mer van vid att sy interlock som inte gör det.



2 kommentarer:

  1. Vilka snygga kombinationer, det gillar jag!

    SvaraRadera
  2. Det blev ju jättebra med de olika tygerna! Själv är jag lite feg och vågar inte blanda så mycket. Men det får väl bli ändring på det :)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...