8 januari 2011

Julklappsubåtar till tvillingar

Jag tycker ju om att mina egna barn har matchande kläder, en sådan där sak som man inte tror om sig själv innan man skaffar barn ;-). Så då tycker jag givetvis om att ge bort matchande kläder till syskon och särskilt till tvillingar givetvis. Då är ju tyger i olika färgsättningar helt perfekta, som t.ex. dom underbara ubåtarna från Znok Design.

Dom här bodysarna var julklapp till mina underbara brorsbarn, det är kanske lite tråkigt att Hannes har en precis likadan body som den gröna och Evelin har en tröja i det orange. Men det kan ju bli extra kul med alla fyra kusinerna i matchande kläder ;-). Den gröna bodyn är i storlek 74 och den orange i 68 eftersom Gustav är betydligt större än lilla Ida. Mönstret kommer från Ottobre 3/2010 med förlängda armar.

Som ni ser har jag lärt mig att frilägga bilder, jag har visserligen kunnat det innan men aldrig fått till det så här bra. Så nu kommer det nog fler "proffsiga" bilder i bloggen framöver.




4 kommentarer:

  1. Riktigt fina! Så fräscht med vitt till.
    Jag är lite feg med att använda vitt eftersom det är så opraktiskt, men jag ska nog börja med det för det blir fantastiskt fint.

    SvaraRadera
  2. Jättefina! Kombinationen med vitt är jättesnygg.

    SvaraRadera
  3. dom där var jättesöta!

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...