25 maj 2011

Börs med nya namnlappen

För er som är följare av Tinni syr på Facebook är den här bilden "gammal", för er som inte är det är det dags att bli det. Gå in på http://facebook.com/tinnisyr och gilla sidan!

Den här börsen är alltså en av gårdagens projekt och här syns även det nya namnbandet, det passade verkligen perfekt att ha på en börs. Namnbanden har jag beställt hos Lifestyle with loveEtsy.

Eftersom börserna är så uppskattade har jag beställt hem en ny omgång med bågar och den nya omgången som kommer är silverfärgade. Men jag har även kvar av den bågen som är på bilden. Samtidig får jag också hem ett nytt tyg med elefanter på som är lagom litet mönster för att ha på en börs. Jag tror att de nya sakerna kommer i nästa vecka, det är bara att hålla tummarna för att postgången i Asien är lika bra nu som förra veckan ;-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...