30 januari 2012

Klöver till mig

Med klöver hade jag varit väldigt glad om jag hade menat pengar, det är här ju en materialhobby och habegäret är stort så lite extra kulor hade ju inte skadat ;-). Men nu är det mycket tygklöver som gäller, flera av tygtillverkarna har klövertyg just nu. Jag var på Ohlssons tyger i Örebro i lördags och spenderade lite klöver på lite klöver, det här tyget är en reproduktion på ett tyg från 70-talet som heter Lycka.

Det här är en ny modell på topp som jag provar som har raglanärm, det är min favoritmodell på barnkläder för då blir det snyggast bryt mellan ärmen och fram/bakstycket när man har olika tyg.



4 kommentarer:

  1. Snyggt! Kul att du ger dig på att sy till dig själv också!

    SvaraRadera
  2. Jättesnygg! Å du sparade ju klöver på att sy en så fin tröja själv, den hade kostat bra mycket mer klöver i butik om det hade funnits :-)

    SvaraRadera
  3. Riktigt snygg! Du är så duktig på att sy till dig själv. Jag borde bättra mig, men är för snål ;)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...