19 mars 2013

Stjärnlejon

Jag behöver kanske inte skriva längre hur mycket jag tycker om tygerna jag syr i ;), men här kommer ännu en favorit. Stjärnlejon från Strömming design som är designat av Linda Kling. Att tyget är ekologiskt och extra mjukt gör ju inte saken sämre :).

Som det känns nu är det långt kvar till bår och sommar men plötsligt är det varmare ute och kortärmat behövs. Förra helgen när jag var med på barnloppis hade jag rensat ur Hannes 86-92 kläder så det är lite tomt i hans byrå nu. De kläderna gick åt som smör i solsken :), det var första gången jag sålde begagnade hemsydda kläder.



1 kommentar:

  1. Superfin! Nog smart att börja med sommargarderoben nu, förhoppningsvis är det snart dags att använda dom :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...