28 mars 2011

Påfyllning bland färdigsytt

Jag har börjat påfyllningen av mina färdigsydda alster på Facebook och har kommit en bit på väg, när det är klart fortsätter jag på till salu-sidan här på bloggen. Man måste ju ha någon förtur för att man är en "gillare" på Facebook ;-). Men ikväll kommer det inte upp fler bilder där heller, alla mössor är utlagda och snuttepåsarna.

Det som jag lägger ut nu är det som blev kvar efter loppisen, det var verkligen kul att stå på loppis och jag är jättenöjd med försäljningen. Men ändå blev det ju mycket kvar, det är lite svårt att beräkna hur mycket som kommer gå åt. Nästa gång ska jag ha lite fler mössor i större storlekar och bara ha en mössa i varje tyg framme så att det inte blir så fullt.

Mössan på bilden finns uppsydd i storlekarna 34-36, 38-40, 42-44, 46-48 och 50-52. Det finns även matchande scarf till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...