29 april 2011

Ny beställningsinfo

Nu blir det trippel information för en del av mina vänner, men så blir det ibland när det händer nyheter ;-).

Jag har bestämt mig för att även sy kläder på beställning, i första hand kortärmade t-shirts, bodys och klänningar upp till storlek 116. Alla tyger som jag har hemma (under mjuka tyger) finns det tyvärr inte så det räcker till kläder, jag ska försöka mäta och skriva på de som inte räcker till det. Så kontakta mig via mail marina@wesstrom.se så kollar jag upp vad som finns.

Leveranstiden på kläder kommer vara ca 2 veckor om jag inte meddelar att det är längre. På de andra sakerna jag syr försöker jag hålla ca 1 veckas leveranstid.

Jag kommer göra en beställning från JNY Design imorgon, så om någon är intresserad av att göra beställning i någon av dessa tyger kan jag ta hem det då. De beställningarna måste jag ha senast imorgon kl. 15.00.

Nu är det efterlängtade pippityget också på ingång, jag får det förhoppningsvis i nästa vecka. Det kommer finnas lite tyg kvar att göra beställningar i av det om någon vill ha det.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...