1 april 2010

Barnvagnsmobil



För ett tag sedan sydde jag den här barnvagnsmobilen eller som den används till nu babygymsmobil. Det var så tomt med mobiler i Hannes babygym så det var därför jag sydde den och jag har köpt ett par till velourtyger så jag ska sy några till. I mobilen finns det förutom vadd också lite cellofan så att den prasslar om man tar i den. En liten miss när jag gjorde den var att ha vändhålet precis vid upphägningen, nästa gång ska jag ha det på en rak del och inte i en sväng. Velouren har jag köpt på Calletex i Örebro och ringen den hänger i är en duschdraperiring från IKEA. Jag fick tips tips i "sytråden" på Familjeliv att använda ringar till duschdraperi, typiskt nog hade jag precis varit på IKEA då så jag fick plundra i duschen här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...