5 november 2010

Mössa till mig

Ibland blir det något sytt till mig själv också även om det inte är så ofta, den här gången blev det en randig mössa. Det är många som har sagt att de tycker om den och det finns mer av tyget om det är någon som vill ha en likadan. Jag har nyligen uppdaterat sidan med mjuka tyger men tyvärr inte med nya tyger utan jag har tagit bort några som har tagit slut och skrivit under på de som jag bara har lite kvar av.

På tal om tyger så hade jag en dröm om att åka till Syfestivalen i Stockholm nu i helgen, men tyvärr är inte tygkontot så fullt som det skulle behöva vara för att åka dit. Jag får väl fortsätta drömma och hoppas att jag kan åka till våren istället.

1 kommentar:

  1. Härlig mössa! Skönt att höra att det inte bara är jag som inte kan åka till syfestivalen och har tomt tyg kont :-)

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...