26 februari 2011

Mina gamla jenas blev muddjeans

I min garderob fanns/finns det många jeans som har sett sina bästa dagar, antingen är dom utslitna eller så har dom kymt (eller var det min kropp som hade växt). Nu har iaf ett av paren hamnat under saxen och kommit till användning igen, det blev ett par muddjeans till Hannes.

Eftersom jag blev så nöjd med förra paret muddjeans jag sydde så blev det samma modell igen och även de här uppiffade med en stjärna på rumpan. Tyvärr tänkte jag inte på den lilla detaljen att tyget var stetchigt så stjärnan blev lite bubblig men det blev bättre efter första tvätten.

Jag har inte lyckats riktigt med färgen på bilderna, mudden och stjärnan är mörkturkos. Det är samma mudd som på bilbodyn och jag valde bruna sömmar på jeansen för att det skulle matcha.



Fönsterplatsen är bästa stället.

1 kommentar:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...