15 juni 2011

Award till mig

Jag har fått 3 awards men inte haft tid att skriva om det före nu, tack MysPys, Ericas TygVerkstad och LillSpooky.

När man får detta award ska man berätta 8 saker om sig och sedan skicka vidare den till 5 bloggare med mindre än 100 följare.

Eftersom det här är min syblogg tycker jag att det passar bäst att berätta om syrelaterade saker.

1. Innan jag började sy för ca 1½ år sedan sydde jag inte ens mina egna gardiner.


2. Jag är lite "kär" min nya sy/bordyrmaskin, för den är så bra att sy på.


3. Jag tyckte om att sy när jag var barn. Jag och mamma brukade ha lite små projekt.


4. Många tror att jag är pysslig bara för att jag syr, men det är jag absolut inte.


5. Jag är absolut inte estetisk av mig, så att jag kan sy är ett under ;-).


6. Jag hade 4 i betyg i syslöjd på högstadiet. Jag och slöjdläraren kom bra överens även om jag gillade att driva lite med henne ;-).


7. Om jag inte hade köpt min overlock hade jag slutat att sy för länge sedan. För innan jag skaffade den gick det inte alls bra att sy.


8. När jag har sytt något som jag är väldigt nöjd över blir jag så fånigt lycklig över att ha lyckats så bra (jantelagen släng dig i väggen ;-)).


Att skicka den vidare hoppar jag över, jag tror att de flesta har fått det här awardet vid det här laget.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...