15 juni 2011

Klämmobilfodral

Jag vet inte vad man ska kalla det här mobilfodralet men klämmobilfodral känns bäst beskrivande, är det någon som har ett annat förslag så mottages det tacksamt.

Det här är i alla fall den första som jag har gjort av den här typen, den här storleken passar till en Iphone och den är lite lätt vadderad så att den ska vara lite stöttålig.

Nu har jag beställt nya klämmor så jag syr även dessa på beställning, om posten från Asien sköter sig lika bra som tidigare får jag dem i början på nästa vecka. Men det går bra att göra beställning redan nu så syr jag klart fodralet innan och skickar direkt när klämmorna kommer. Om man vill ha ett kortare fodral så går det att fixa, dom kan även användas som börs.

När jag ändå beställde de här så "slängde" jag med material till fler napphållare så det kommer 5 nya band. Av de två banden jag har hemma har jag kvar till 1 napphållare av varje.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...