13 juni 2011

Hello Kittybörs

Ibland får jag beställningar av Evelin (3,5 år), efter jag hade gjort min börs i det röda molntyget ville hon ha en likadan. Eftersom jag gärna ville ha min kvar och inte likadan som henne föreslog jag att hon skulle få en i Hello Kitty-tyg. Givetvis var det väldigt uppskattat eftersom den där lilla katten är lite av en favorit.

För att göra den lite mer personlig broderade jag in hennes namn på den. Jag är egentligen mer förtjust i små bokstäver men eftersom Evelin bara har lärt sig stora ännu så kändes det roligare att hon kunde se vilka som ingår i hennes namn.




2 kommentarer:

  1. Jättefin! Den skulle helt klart gå hem hos mina flickor med (3 och 5 år) :-)

    SvaraRadera
  2. Ska hälsa från Ebba att hon också vill ha en sån, o att hon tyckte jag kunde göra en likadan till henne eftersom Evelins mamma gör det

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...