7 juni 2011

Snuttepåse i landskapstyg

Jag borde bli bättre på att blogga om allt som hamnar i kameran, jag brukar vara duktig och ta kort på det mesta som inte är dubbletter Men att sedan få in det här i bloggen är det ibland värre med, jag måste gå igenom alla kort från februari så jag inte missar något. Med tanke på att jag är ganska flitig på att använda kameran så är det ett och annat kort att gå igenom.

Den här snuttepåsen i landskapstyg hade jag tydligen gjort i mars. Storleken på snuttepåsen är ca 21*25 cm, precis lagom till en snutte och några nappar. Jag har även sytt en "snuttepåse" i det här tyget som var något högre eftersom den skulle användas som blöjfodral, det var ett användningsområde jag inte hade tänkt på.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...