4 december 2012

Barnsligt förtjust i dalahästarna

Med den här känningen var jag med i en tävling i en sygrupp på Facebook i förra veckan. Temat på tävlingen var barnsligt och min motivering till bidraget var att jag är barnsligt förtjust i dalahästarna, det blev tyvärr inte några större framgångar för det var många som hade väldigt kreativa bilder :).

Men nöjd med klänningen är jag ändå, dalahästarna är bara för underbara och nu är en färg till på väg hem till mig :). Dottern var på lite extra galet humör när jag skulle ta kort på henne.

Även sytt tightsen, det är så svårt att hitta velourtights i affärerna så jag fick helt enkelt fixa ett eget par. Det är ju perfekt att ha under overallen nu på vintern.



3 kommentarer:

  1. Superfin klänning, min dotter (och jag själv också, när jag tänker efter) skulle älska en sådan!

    Jag har förresten gjort lite reklam för dig idag :) http://millyomolly.blogspot.se/

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig klänning :) verkligen superfi, tygerna passar så bra till varan.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...