2 december 2012

Beställningsinfo inför julen

Idag är det första advent och julafton närmar sig med stormsteg, om du har tänkt att beställa julklappar från Tinni syr så är sista beställningsdag imorgon 3 december för leverans före julafton. Jag har även en del saker som redan är uppsydda, dem går att handla av fram till 17 december (längre om man hämtar hos mig). Jag kommer att lägga ut bilder på det som finns uppsytt den närmaste veckan på Facebook-sidan http://facebook.com/tinnisyr . Även om man inte har Facebook går det att se min Facebook-sida.

Den här mössan är gjord i härlig svart velour, det är så gossigt med velourmössa nu på vintern. Själv hade jag min velourmössa i kylan på jul på Liseberg i går kväll :).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...