17 december 2011

Auktion till Bullhjälpen

Efter att ha sett Svenska hjältargalan ikväll och blivit väldigt rörd kände jag direkt att jag också måste dra mitt strå till stacken på något sätt. Kan Milla 9 år fixa så att ca 200 000 kr blir skänkt till Radiohjälpen måste ju jag hjälpa till ännu mer. Jag bakar ju inte så många bullar men hon utmanade oss alla att hjälpa till med det vi kan och jag kan sy så därför hjälper jag till på det här sättet.

Auktionen sker på facebooksidan, klicka bara på bilden så kommer du till den.

Vill du veta mer om Bullhjälpen så kan du läsa det här: http://bullhjalpen.blogg.se/ Vill du skänka pengar direkt så gör man det genom att sätta in pengar på Radiohjälpens konto 901950-6 och märker betalningen med "Bullhjälpen".

Samtidigt utmanar jag alla ni andra syglada tjejer (och killar om ni finns) i detta avlånga land att också auktionera ut något sytt till förmån för "Bullhjälpen"/Radiohjälpen. Några små tygbitar och lite tid kan man ju alltid avvara :-).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...