11 december 2011

Favorit i repris, velour till mössor

Om någon med väldigt bra minne följer bloggen så vet ni att jag har bloggat om de här mössorna tidigare med exakt samma bilder. Men eftersom det här är en riktigt favorit velour till mössor och jag har fått tag på den igen så måste jag ju visa de fina mössorna igen ;-). Det är som jag skrev i ett tidigare inlägg om velourmössor svårt att hitta tillräckligt stretchig velour men den här håller alltså måttet.

Det är inte bara det här tyget som jag har fått hem i veckan, jag har även fått hem två nya tyger till börser och mobilfodral. Jag har dessutom lagt in en ny "kategori" av tyg längst ner under mjuka tyger och det är stretch frotté. Det är kanske lite fel årstid för det stretch frotte men snart börjar det väll bli dags att tänka på sommarkläderna ;-).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...