1 december 2011

Snuttepåsar till stora och små

Tydligen kan man hitta användningsområde för snuttepåsar även till vuxna, man kan ha mobilladdare och annat smått och gott så att det blir ordning i handväskan eller resväskan. Det var en kompis till mig som kom på det användningsområdet eftersom hon tycker väldigt mycket om uggletyget och redan hade börs och mobilfodral i det vinröda :-).

Idag fick jag hem jättefina fram- och baklejon i velour, bild på dem finns långt ner på mjuka tyger-sidan. Jag passade också på att lägga ut bilder på några andra mönstrade velour tyger som jag hade hemma.

Nu är äntligen allt jag har uppsytt utlagt på Epla. Jag "skriver" en påminnelse till mig själv att inte sy upp så mycket saker, det tar ju så lång tid att lägga ut...

4 kommentarer:

  1. Va, vadå???? Hur mycket? Kan ju tänka mig att gå med i gruppen för den sakens skull. Eller be om koden som sagt :)

    SvaraRadera
  2. Du kan svara på min mail om du vill. anna.esbjorner@gmail.com

    SvaraRadera
  3. Hehe, nu har jag aktiverat mitt konto, hämtat koden och sagt upp kontot igen. Stor chans att jag klickar hem en ikväll. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  4. Hann du läsa något när du ändå hade ditt konto aktiverat ;). Din myllor som köper ny maskin, jag hoppas kunna köpa en sådan nästa år.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...