4 december 2011

Nyhet - Reflexmössor

Ikväll har jag sytt min första reflexmössa, det blev en fleecefodrad till Evelin. Nu har det ju verkligen varit bäcksvart ute ett tag så man behöver ha ordentligt med reflexer. Jag kanske borde sy en till mig själv också, om jag är ute och går är jag duktig att ta på reflexer men glömmer det ofta när jag ska till jobbet. Även om det bara är 50 meter från parkeringen så ska jag över ett övergångsställe.

Det går att få reflex med bokstav eller stjärna, jag syr på dem med brodyrmaskinen som en applikation.

1 kommentar:

  1. Fin mössa, och så bra med reflex på.
    Dina namnetiketter, var beställer du dem?
    De som jag brukar beställa från mina namnband är annars bra men för stora för vissa saker jag syr.

    tack för svar.

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...