28 december 2011

Muddjeans med fickor

Äntligen har jag vågat prova att sy fickor och det var ju inte alls så svårt som jag hade trott. Lite små blev fickorna men dom är ju mest för dekoration. Jag har dessutom äntligen tagit tag i att sy muddjeans till dottern, jag har dragit mig lite för det eftersom hon har stl 104+. Nu när sonen har blivit så stor och drar 92 så testade jag hans byxor på henne och upptill passade de så det vara bara att förlänga.

Jeanstyget kommer från stuvlådan på Ohlssons tyger, nu har syskonen matchande byxor av det tyget. Jag får väl börja ha insamling av gamla jeans så slipper jag köpa jeanstyg, kan ju börja med att gå igenom garderoberna här hemma ;-).







1 kommentar:

  1. Byxorna ser jättefina och sköna ut. Måste våga mig på något sådant...

    SvaraRadera

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...